Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Siedlcach zaprasza do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta (e-BOK). Aplikacja, którą udostępnia firma pozwala na uzyskanie wszystkich dostępnych informacji o pobieranej przez nas wodzie.
Aplikacja dostępna jest na stronie internetowej Spółki www.pwik.siedlce.pl, w zakładce po prawej stronie: "e-BOK". Firma proponuje i promuje dostęp przez internet, aby ułatwić komunikację z Klientami oraz zapewnić swoim odbiorcom uzyskanie wszystkich informacji o jej usługach i opłatach wynikających z Umowy.
Korzystanie z aplikacji możliwe jest po wcześniejszym pozyskaniu, koniecznego do autoryzacji identyfikatora i hasła Klienta. Można je otrzymać drogą e-mailową po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, zamieszczonego na stronie internetowej PWiK, w zakładce "e-BOK" lub poprzez wizytę w siedzibie PWiK przy ul. Leśnej 8 (pok. 10). Może to uczynić jedynie Klient, który imiennie zawarł Umowę ze Spółką.
Co uzyskujemy załatwiając sprawy przez internet i e-BOK PWiK-u? - Każdy Klient ma wówczas dostęp do odczytów swoich wodomierzy, do informacji o płatnościach. - zapewnia Anna Szewczak, kierownik Obsługi Klienta w PWiK. - Aplikacja umożliwia również dostęp do faktur i możliwość ich wydruku. Poprzez platformę można również wysyłać maile z zapytaniami oraz reklamować opłaty lub wysokość odczytów wodomierza. Zachęcamy naszych Klientów do korzystania, bo znacznie ułatwia to kontakt i komunikację oraz pozwala zaoszczędzić obopólnie czas.
Dzięki e-BOK-wi użytkownik może ponadto korzystać z innych, bezpłatnych usług: przeglądania i uaktualniania swoich danych kontaktowe, przeglądania dokumentów będących podstawą regulacji między PWiK a Odbiorcą nt. świadczonych usług dostarczania wody i odprowadzania ścieków. Aplikacja pozwala też przeglądać dokonywane zapłaty oraz stan salda na koncie rozrachunkowym oraz sprawdzenie historii odczytów i wymiany wodomierzy. E-BOK umożliwia zdobycie przez użytkownika informacji o stanie wodomierza w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od PWiK nie dokonano odczytu wodomierza.
Stacjonarne biuro Obsługi Klienta funkcjonuje w PWiK na ul. Leśnej, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Trzeba się zgłosić z dowodem tożsamości. PWiK umożliwia swoim Klientom kontakt elektroniczny poprzez adres ebok@pwik.siedlce.pl.
opr. JiC; foto: MOBILE IT Wrocław
Zapraszamy na www.facebook.com/MiastoPrzyjazne.Siedlce/