Przedstawiciel Retail Provider zapewnił podczas spotkania, które odbyło się 28 stycznia w Urzędzie Miasta, że na razie nie będzie likwidacji siedleckiego PKS. Zaapelował do władz miasta o przyspieszenie prac nad uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego teren obecnego Dworca PKS przy ul. Sienkiewicza.

28 stycznia w Urzędzie Miasta Siedlce odbyło się spotkanie dotyczące aktualnej sytuacji PKS SA w Siedlcach. Wzięli w nim udział: Robert Trusiewicz - przedstawiciel Retail Provider Sp. z o.o. we Wrocławiu (większościowego właściciela firmy), przedstawiciele związków zawodowych działających w przedsiębiorstwie oraz starosta siedlecki Dariusz Stopa i prezydent Siedlec Wojciech Kudelski.
Reprezentujący właściciela Robert Trusiewicz zdementował wcześniej ukazujące się informacje prasowe, że przyczyną trudnej sytuacji siedleckiego PKS jest nieprzychylność władz miasta. - Chciałbym zdementować informacje, że mamy jakieś pretensje do władz miasta, nigdy z moich ust nie padły takie zarzuty. Rozumiem, że procedury planistyczne są czasochłonne, ale chciałbym prosić, aby nie były nadmiernie przeciągane. To dla nas istotne czy będziemy do siedleckiego PKS dokładać przez rok czy przez cztery.
Firma Retail Provider nabyła pod koniec marca 2012 roku 85 procent akcji spółki Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Siedlcach S.A. od Ministra Skarbu Państwa płacąc za nie ponad 9 mln zł. Już wówczas przedsiębiorstwo generowało straty. Nowy właściciel spłacił zobowiązania i postanowił szukać nowych rozwiązań. Realizowanie przewozów pasażerskich okazało się deficytowe, aby firma była rentowna należało stworzyć dodatkowe źródło dochodów. Taką koncepcją okazało wykorzystanie należących do przedsiębiorstwa nieruchomości i budowa nowego obiektu na terenie obecnego dworca przy ul. Sienkiewicza oraz budynku handlowo – usługowego przy ul. Partyzantów. Obecnie każdego miesiąca właściciel musi dokładać do firmy od 150 – 200 tys. zł
Prezydent Wojciech Kudelski odpowiadając na uwagi zgłaszane przez przedstawiciela Retail Provider powiedział, m.in. – Firma Retail Provider w momencie zakupu PKS-u doskonale zdawała sobie sprawę z sytuacji prawnej należącej do firmy nieruchomości. Wcześniej, przy uchwalaniu planu miejscowego dla terenów, na których znajduje się Dworzec autobusowy nie wnoszono żadnych zastrzeżeń i uwag. Dopiero potem nowy właściciel zaczął czynić starania, aby zmienić miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Tutaj też nie był konsekwentny w swoich działaniach. Obecnie trwają procedury zmiany tego planu, które uwzględni także wnioski właściciela PKS. Mogę zapewnić, że Urząd Miasta będzie podejmował wszystkie decyzje bez zbędnej zwłoki, ale oczywiście z poszanowaniem prawa i wszystkich wymogów proceduralnych.