Urząd Miasta Siedlce wprowadził nowoczesny system rezerwacji internetowej, który ma na celu ułatwienie mieszkańcom planowania i umawiania wizyt w Biurze Obsługi Interesanta. Dzięki tej funkcjonalności rezerwacja wizyty staje się szybka, łatwa i wygodna, a także pozwala zaoszczędzić czas zarówno mieszkańcom, jak i pracownikom urzędu.

Jak działa system rezerwacji?

  1. Rezerwacja wizyty: wybierz interesującą Cię sprawę, datę oraz godzinę spotkania na stronie https://siedlce.pl, klikając ikonę o nazwie – „Rezerwacje internetowe w BOI” lub bezpośrednio na stronie https:/bezkolejki.eu/umsiedlce. Po dokonaniu rezerwacji otrzymasz potwierdzenie wizyty wiadomością sms oraz mailem wraz z kodem weryfikacyjnym, oraz kodem QR, który można dodać do swojego kalendarza.
  2. Potwierdzenie wizyty: aby potwierdzić swoją wizytę, przyjdź do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Siedlce na 5 minut przed umówioną godziną. Na biletomacie w BOI wybierz opcję „Potwierdzenie umówionej wizyty” i wprowadź wygenerowany kod, który otrzymałeś SMS.
  3. Wydanie biletu: po potwierdzeniu wizyty otrzymasz bilet z informacją o stanowisku obsługi. Zostaniesz zaproszony do obsługi o wyznaczonej godzinie lub niezwłocznie po zakończeniu trwającej obsługi poprzedniego klienta.
  4. Zmiana lub anulowanie rezerwacji: jeśli z jakiegoś powodu nie możesz przyjść na umówioną wizytę, masz możliwość anulowania rezerwacji za pomocą linku w otrzymanej wiadomości. Pamiętaj, że przybycie po wyznaczonej godzinie skutkuje automatycznym anulowaniem rezerwacji.


Korzyści z rezerwacji internetowej

  1. Bezpieczeństwo: Strona rezerwacyjna jest zabezpieczona certyfikatem SSL, a system poddawany jest regularnym audytom bezpieczeństwa.
  2. Osobiste zarządzanie rezerwacjami: Rezerwuj wizyty o dogodnej porze i zmieniaj termin, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  3. Brak kolejek: Dzięki rezerwacji wizyty nie musisz czekać w kolejce, co oszczędza Twój czas i zwiększa komfort zarówno dla Ciebie, jak i dla obsługujących pracowników.
  4. Potwierdzenie i powiadomienia: Otrzymasz potwierdzenie rezerwacji Interesanta. na swój e-mail oraz SMS z zaproszeniem do stanowiska w Biurze Obsługi