Urząd Miasta Siedlce informuje, że osoby fizyczne mogą składać wnioski w sprawie przyznania dotacji na pokrycie kosztów związanych ze zdjęciem pokryć dachowych zawierających azbest, transportem i utylizacją odpadów zawierających azbest. Wnioski znajdują się na stanowisku Nr 4 w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Siedlce oraz są umieszczone poniżej.

Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Referatu Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Siedlce pod numerem telefonu (25) 794 39 11.

Najbliższy termin odbioru wyrobów azbestowych: 2025.

  1. Wniosek demontaż (*.doc)
  2. Wniosek płyty luzem (*.doc)
  3. Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością. (*.doc)
  4. Informacja o wyrobach zawierających azbest (*.doc)
  5. Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (*.doc)