Każdy mieszkaniec województwa mazowieckiego może zgłosić dowolną liczbę projektów, niezależnie od wieku (w przypadku osób małoletnich zgłoszenia dokonuje przedstawiciel ustawowy).

Projekty mogą być zarówno inwestycyjne, jak i nieinwestycyjne. Maksymalna wartość projektu inwestycyjnego to 1 200 000 zł brutto, natomiast maksymalna wartość projektu nieinwestycyjnego to 240 000 zł brutto. Projekty można zgłaszać do  2 marca 2025 r.  Więcej informacji na oficjalnej stronie Budżetu Obywatelskiego Mazowsza.

Harmonogram kolejnych etapów:

  • 3 marca – 18 czerwca 2025 r. – ocena zgłoszonych projektów
  • do 18 czerwca 2025 r. – ogłoszenie wyników oceny
  • do 2 lipca 2025 r. – czas na odwołania
  • do 23 lipca 2025 r. – decyzja Zarządu Województwa Mazowieckiego i publikacja listy projektów
  • 25 lipca – 7 września 2025 r. – głosowanie mieszkańców
  • do 19 września 2025 r. – ogłoszenie wyników głosowania